ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Tájékoztatjuk, hogy Ön, mint vásárló (fogyasztó) a Table24.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy megismerte és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt Általános Szerződési Feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a www.table24.hu honlap által kínált alkalmazásnak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

1. Üzemeltetői adatok:

Cégnév: VIDI Shops Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely:1126 Budapest, Kiss János altábornagy utca 30. B. ép. 3. em. 3.
Adószám: 23925629-2-43
Cégjegyzék szám: Cg. 01 09 984813
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség: support@table24.hu
Telefonos elérhetőség: +36 30 861 8460
Adatvédelmi nyilvántartási azonosító (NAIH):
Számlaszám: 10102952-11521500-01003009
IBAN: HU24101029521152150001003009
Swift kód (BIC (Bank Identification Code)): BUDAHUHB

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

  • Prémium szolgáltatás
Figyelmeztetés: A szolgáltatás honlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

3. Rendelési információk

A megjelenített felhasználói csomagok és szolgáltatások kizárólag a www.table24.hu honlapon keresztül, online rendelhetőek meg. Az üzemeltető által kínált szolgáltatásra vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt ÁFA-t. Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a szolgáltatás mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától nagyságrendileg eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

A. Ha Ön regisztrált felhasználó, de elfelejtette jelszavát, használhatja a jelszó Bejelentkezés emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az alkalmazást.

B. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével. Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást. A szolgáltatás vagy termék használatára csak ezt követően kerül sor. A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a felhasználói fiókja segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit az üzemeltető részére küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

4. Regisztráció

Amennyiben úgy dönt, hogy Ön szolgáltatásunkat megvásárolja, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szolgáltatási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra és adatai nyilván tartsa. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. A regisztráció egyéb kötelezettségekkel nem jár.

5. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása automatikus. A nap bármely időpontjában van lehetőség a megrendelésre. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolás időpntja.

6. A megrendelt termék ellenértékének fizetési módja

A megrendelt termék fizetésének módjai:
  1. Személyesen történő teljesítés: Ez esetben Ön az üzemeltető székhelyén/telephelyén forintban fizeti meg a termék vételárá számla ellenébent, vagy készpénzben, vagy bankkártyával.
  2. Bankkártyával történő fizetés a következő, érvényes és hatályos bankkártyák tulajdonosai számára lehetséges weboldalunkon: ( MasterCard, Visa )
  3. Banki átutalásos fizetés
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát az üzemeltető postai úton küldi el felhasználó számára, a regisztrációban megadott levelezési címre, vagy elektronikus formában a felhasználó által megadott e-mail címre továbbítja.

7. Elállás joga

Üzemeltető követelheti a megrendelőtől a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék vagy szolgáltatás rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a megrendelőt terhelik.
Nem illeti meg a felhasználót az elállási jog:
olyan szolgátatás megrendelése esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ. olyan nem előre gyártott termék vagy szolgáltatás esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, olyan termék vagy szolgáltatás esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál

8. Jótállás

A Szolgáltatás meghibásodása esetén vásárló az üzemeltető honlapján megjelölt e-mail címen vagy telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. Az üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást, vagy cserét mielőbb elvégezze. A jótállás körében végzett tevékenység költségei az üzemeltetőt terhelik. Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.

9. Panasz kezelés

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

10. Adatkezelés

Az üzemeltető a szolgáltatás használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendeléssel kapcsolatos egyéb kézbesítéséhez ez szükséges. A szolgáltatás böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, az üzemeltető oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A szolgáltatás böngészése illetve a regisztráció folyamán megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban.
A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.

11. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.